luni, 3 noiembrie 2008

.....

Te iubesc?
Da! Te iubesc!
Te urasc?
Da! Te urasc pentru ca m-ai facut sa te iubesc prea mult, si ma urasc si pe mine pentru ca mi-am permis sa iubesc asa cum nu am mai facut-o niciodata.

Stii cum e sa iubesti si sa urasti in acelasi timp? Sunt momente in care te urasc din tot sufletul insa asta ma face sa te iubesc mai mult... sa-mi dau seama ca daca nu ai fi tu... nu ar exista nici eu.

Stii cum e sa fii alt om, sa privesti inapoi si sa te intrebi " de ce m-am schimbat atat de mult? Cui ar trebui sa multumesc ca m-a readus la viata si mi-a dat cel mai bun motiv de a trai? " Tie...pentru ca tu esti cel care a adus lumina in intunericul sufletului meu.Tu esti cel care a reusit sa dea sens vietii mele atunci cand ziua de maine nu era decat o alta zi din cosmarul ce se numea viata mea.


Pentru tine traiesc, pentru tine visez, pentru tine zambesc, pentru tine plang... langa tine viata mea are sens si merita traita. Altfel, revine ce a fost inainte: o balanta intre a trai si a muri.


Uneori ma intreb de ce nu ma atinge nici un cuvant frumos spus de toti cei ce vor sa ajunga la inima mea? De ce nu aud nimic din ce spun ei? Pentru ca sufletul meu aude o singura voce : vocea ta! De ce ochii mei vad in jur decat griuri reci si confuze? Pentru ca tu, pata de culoare din viata mea, nu vrei sa ramai singura imagine pe care o vad atunci cand adorm si atunci cand ma trezesc.


Priveste doua secunde in jurul tau. Intr-o secunda incearca sa gasesti o persoana care te iubeste mai mult decat mine, apoi, in cealalta secunda, incearca sa gasesti o persoana care sa aiba mai multa incredere in tine decat am eu. Acum uita-te in ochii mei si ai sa vezi ca ai pierdut doua secunde din viata ta degeaba caci persoana pe care o cautai era chiar in fata ta.

0 comentarii: