miercuri, 24 decembrie 2008

Craciun Fericit!



A venit si la mine Mos Craciun pentru ca am fost cuminte (cat am putut si eu) :D
Ce mi-a adus? Un trandafir si o poveste SF ;)) Ciudate cadouri nu? Pentru mine nu...pt ca sunt poate cele mai frumoase cadouri pe care le-am primit. De ce?
Am vazut ieri un film The Bucket List
Jack Nicholson si Morgan Freeman aveau o lista cu lucruri "de facut" in cele 6 luni care le mai ramasesera de trait. Interesante alegeri au facut, uitati-va la film si o sa intelegeti.

Pana la urma un trandafir primit din suflet de la o persoana cunoscuta si o poveste SF primita de la un strain, pot face un Craciun Fericit!



Craciun Fericit si voua!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dar daca ai avea doar o zi de trait?

http://www.youtube.com/watch?v=tUYWGWOzk_I


??

Anonim spunea...

Boboc de trandafir proaspat si frumos: inima inocenta in dragoste
Boboc rosu de trandafir:puritate
si iubire
Boboc alb de trandafir:adolescenta
Boboc galben de trandafir:declararea
iubirii
Un trandafir complet inflorit:te
iubesc, te iubesc la fel ca la inceput

Carte SF: vise dincolo de realitate

Cineva te iubeste mult de tot:P

Alina spunea...

Daca as mai avea o singura zi de trait? As trai-o :P



Era un trandafir alb :P si nu am primit chiar o carte ci o povestioara SF cu mine ca personaj :))

Anonim spunea...

Si nu publici si tu povestioara? ca si asa e gol blogul....

Alina spunea...

Nu stiu....sa negociez cu autoru :P