miercuri, 31 decembrie 2008

La Multi Ani!

Hey! Mai e putin si vine peste noi 2009! Evident ca toata lumea se gandeste acum la ce a fost bun in 2008 si la ce poate fi mai bun in 2009.

Eu, am avut un an 2008 frumos.Daca stau acum sa ma gandesc, nu stiu daca nu vreau sa imi amintesc momente neplacute din 2008 sau poate chiar nu au existat lucruri urate in acest an. Oricum este mult mai bine sa iti ramana in minte numai ce a fost frumos si sa uiti ce nu ti-a placut.

Una peste alta astept de la 2009 sa fie un an linistit dar plin de realizari si noroc . Adevarul este ca am nevoie de sanatate si putere de munca anul asta caci trebuie sa vad ce fac cu viata mea....


Voua va urez un 2009 asa cum vi-l doriti, sau mai bine zis ce-mi doresc mie va doresc si voua ca sa nu fiu egoista! :P
LA MULTI ANI!
ne vedem in 2009 :*

1 comentarii:

Anonim spunea...

la multi ani!