joi, 25 decembrie 2008

The Day The Earth Stood Still

Avand in vedere ca sunt in vacanta si am timp berechet pentru mine si lucrurile care imi fac placere, am incercat sa "devorez " cat mai multe filme.

Astazi, The Day The Earth Stood Still care m-a lasat putin fara cuvinte....
De ce trebuie sa ajungem la marginea prapastiei ca sa ne schimbam? Hm...si desi distrugem tot in jurul nostru, avem si o alta latura...asta e bine de stiut. Intrebarea e cati dintre noi mai au si cealalta latura?


Sarbatori Fericite!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Filmul e o porcarie! nu are nici cea mai mica legatura cu realitatea pentru ca in viata de zi cu zi , desi ajungem la acea prapastie nu ne oprim la marginea ei ci sarim in ea.In fiecare zi luam decizii irationale si din ce in ce mai gresite.Ce sa mai zic de deciziile de ultimul moment..
Desi luam decizii gresite, nici atunci cand suntem in cadere libera in prapastie nu incercam sa remediem prostia facuta, ptr ca oricand putem sa o remediem, din cauza fricii, ambitiei, orgoliului.... Avem o latura buna...compasiunea fata de noi, nu de ceea ce ne inconjoara....
Deci prin urmare..filmul nu descrie nici macar un pic realitatea...

Alina spunea...

Din punctul tau de vedere nu descrie realitatea insa asta nu inseamna ca nu este un film bun.

Anonim spunea...

Si din punctul tau de vedere ti se pare un film chiar atat de bun?

E un film care incepe bine dar se termina extrem de prost cu un final tipic americanesc de 2 lei. La astfel de filme nu ramai decat cu intrebarea : Where the hell is Bruce Willis when you need him (to save the world as we know it).
Mai pe scurt un film de duzina cu cateva efecte speciale(nu tocmai reusite) si cu un scenariu mediocru

Alina spunea...

:)) Mai, sincer, e adevarat ca inca de pe la mijolcul filmului am inceput sa ma prind cum o sa stea treaba dar totusi asta e o caracteristica a tuturor filmelor, putine fiind cele care nu au un final previzibil.
Nu am spus ca e o capodopera dar nici chiar film de duzina nu il pot numi pentru ca are ceva aparte....e gandit cat de cat.

Oricum daca nu iti place e ok, nu e nevoie sa ma convingi ca e un film prost ;)

Si apropo incearca sa pui si un nume atunci cand comentezi ca sa stiu totusi cat de cat cui raspund. Multumesc :)

Anonim spunea...

E gandit ca sa aibe un inceput si un final ;) si un cuprins de 2 lei(deja e scump)


Sa-mi pun un nume? Nu cred ca are importanta ptr ca obs ca in ultimele 2 subiecte sunt doar posturile mele...Cand o sa fie mai populat o sa-mi pun si un nick ;)