duminică, 11 ianuarie 2009

Hey!

A trecut ceva vreme de cand nu am mai scis nimic pe aici. Nu pentru ca nu am avut timp, nici pentru ca nu am avut ce sa scriu, ci pur si simplu pentru ca mi-a fost mult prea lene :D


Ce-am facut intre timp? Pai am incercat sa combin stilul meu lacrimogen, sentimental, metaforic si visator (uneori) cu un stil aflat oarecum la granita dintre realitate si SF, plin de detalii si descrieri, ce te fac sa-ti transformi mintea intr-un cinema si sa poti vedea lumea pe care descrie. Cel putin asta e parerea mea si ce am reusit sa pot descrie in cuvinte. Poate o sa completeze el cu cate ceva sau ma va contrazice daca am gresit.Nu-i asa Alex? :P

Oricum, ceea ce a iesit a fost destul de interesant. Bine, nu a iesit inca ceva concret pentru ca nu am terminat insa sper ca va avea el grija sa aiba si un final.

Chiar daca poate v-am facut curiosi, nu va spun nici macar despre ce era vorba, cu atat mai putin sa va arat forma in care e acum textul. Daca va fi terminat candva ( si sper ca va fi ) am sa vi-l arat.

Una peste alta a fost o saptamana chiar frumoasa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

da... ai dreptate... asa e cum ai zis tu... numai ca nu cred ca ajunge tocmai la SF :P >:D< :*

Alina spunea...

Momentan nu, dar in viitor...cine stie :->. Ar fi o idee ;)