sâmbătă, 3 ianuarie 2009

Ganduri...

Ma gandeam aseara la o chestie: cat de mult ti se pot schimba visele, dorintele, planurile , in cateva luni, poate un an. Parca ieri iti doresti un lucru si toata energia ti-o folosesti pentru acel lucru, crezand ca te va face fericit si doar de asta ai nevoie...si azi iti dai seama ca i-ai oferit prea multa importanta.


Iubirea nu e totul, fericirea nu inseamna numai iubire, sau cel putin eu acum nu mai vad in iubire un scop de a trai.

Visele se schimba, prioritatile se schimba. Ieri vroiam o persoana care sa ma iubeasca... de fapt vroiam ca acea persoana sa ma iubeasca. Azi vreau sa fiu pe picioarele mele, vreau o casa frumoasa, o profesie care sa-mi placa si cam atat.

Intr-un fel tot ceea ce mi se parea inainte important, tot ceea ce ma facea sa-mi bata inima mai tare, azi imi zmulge doar un zambet indulgent pentru ca mi-am dat seama ca sunt jucarii pe langa ce inseamna de fapt fericire.

Si mai mult....nu spun asta ca sa ma conving pe mine, nu sunt planuri pe care mi le impun... e ceea ce simt ca e important pentru mine acum.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Super tare!Cand te nasti iubesti! Cand mori iubesti! Totul incepe si se termina cu iubire;)

Alina spunea...

Ai dreptate da nu alergi dupa iubire si faci din asta cel mai important scop ;)

Anonim spunea...

Dar cine a zis sa alergi dupa iubire?
Ea vine de la sine, trebuie doar sa stii sa o primesti...nu sa alergi dupa cai verzi pe pereti...

Alina spunea...

Daca vine o primesc. Daca nu vine , nu alerg dupa ea. Asta era ideea.

Anonim spunea...

Pfff....sa inteleg ca tu, pana acum, ai alergat dupa ea? presupun ca in loc sa faci loc la iubirea pe care o primeai de la altii, pur si simplu o inlaturai deoarece erai orbita doar de un singur "lucru"?